استارتاپ ها به مشتریانی نیاز دارند که خواستار محصولات و خدمات آنها باشند. در هر استارتاپ ، بسته به فعالیتی که دارد و خدمات و محصولاتی که ارائه می کند، مشتریان با هم تفاوت دارند. از این رو، روش جذب مشتریان نیز در این کسب و کارها با هم فرق دارد؛ اما با وجود تمامی این تفاوت ها، یک سری اصول و روش های کلی وجود دارد که همه استارتاپ ها می توانند از آنها استفاده کنند. به منظور آگاهی از روش های جذب مشتری در استارتاپ ها مطالب این مقاله می تواند مثمر ثمر باشد.

روش های جذب مشتری در استارتاپ ها 66541254531132

بازاریابی به روش کلیکی

همان گونه که از نام این روش می توان دریافت تعداد کلیک های مشتریان، مد نظر خواهد بود. برای انجام این بازاریابی می توانید پست هایی برای نرم افزارهای شبکه های اجتماعی، تهیه کرده و آنها را به اشتراک بگذارید. چنانچه این پست ها دارای کیفیت مطلوبی بوده و مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گیرند، تعداد کلیک، لایک و کامنت های آنها افزایش پیدا می کند. با افزایش این تعداد، احتمال این که بازدیدکنندگان به مشتریان همین محصولات تبدیل شوند نیز زیادتر خواهد شد. شما باید برای افزایش تعداد مشتریان خود، از پست های  تبلیغاتی استفاده کنید که منجر به مشارکت زیادتر در شبکه های اجتماعی شده و به این ترتیب میزان خود را بالا ببرید.

بازاریابی از طریق ایمیل

یکی از محبوب ترین روش های جذب مشتری در استارتاپ ها، روش بازاریابی ایمیلی است. شما می توانید به عنوان بنیانگذار یک کسب و کار، یک کمپین بازاریابی ایمیلی تشکیل داده و به این ترتیب، محصولات و خدمات خود را به افراد معرفی کنید. با این که امروزه برخی از افراد تصور می کنند این روش، منسوخ شده است؛ اما لازم به ذکر است در حال حاضر از این روش در بسیاری از استارتاپ ها استفاده می شود و صاحبان کسب و کارها از آن رضایت زیادی دارند.

زمانی که شما به مردم، یک ایمیل ارسال می کنید در واقع این تصور در ذهن آنها شکل می گیرد که شما یک قدم به سوی آنها پیش رفته اید؛ پس بهتر است آنها نیز این رفتار متقابل را نشان دهند. آنها از محصولات و خدمات شما دیدن می کنند و در صورتی که نیاز داشته باشند اقدام به آنها می نمایند. تصور نکنید که تمامی افرادی که ایمیل شما را باز کرده اند به اران واقعی تبدیل خواهند شد؛ اما می توان گفت که تعداد مشتریان شما در این روش، حتماً افزایش خواهد یافت.

بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی

روز به روز بر تعداد کاربران شبکه های اجتماعی افزوده می شود. این امر می تواند بستری مناسب فراهم کند تا شما بتوانید بازاریابی مناسبی در کسب و کار خود داشته باشید. شما می توانید یک راهبرد جذب مشتری، مناسب با شرایط کسب و کار خود انتخاب کرده و با تبلیغ محصولات خود، به تعداد مشتریان استارتاپ بیافزایید.

روش های جذب مشتری در استارتاپ ها 54543154641

بازاریابی به روش ارگانیک

یکی دیگر از روش های جذب مشتری در استارتاپ ها، بازاریابی ارگانیک است. در این روش باید پست هایی را به اشتراک گذاشته و موجب افزایش مشتریان خود شوید یا این که با استفاده از روش های مناسب، رده خود را در نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید. شما باید در پست هایی که در وب سایت و یا شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید از کلید واژه های مناسبی استفاده کنید. بزرگترین مزیتی که این روش برای شما به ارمغان خواهد آورد، کم هزینه بودن آن است. در ضمن شما باید از لحاظ بصری، وب سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که جذابیت بالایی برای کاربران داشته باشد. در این حالت، تعداد بازدید از وب سایتتان افزایش خواهد یافت و احتمال این که تعداد زیادی از این بازدیدکنندگان به مشتری تبدیل شوند، بالا می رود.

بازاریابی به روش آفلاین

در کنار بازاریابی آنلاین، می توانید از روش بازاریابی آفلاین نیز استفاده کنید. البته اگر تمایل دارید از این روش استفاده نمایید، بهتر است از روش های آنلاین نیز بهره بگیرید. در روش آفلاین می توانید در یک رویداد محلی شرکت کرده و محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید. همچنین می توانید برای مشتریان خود، طرح های تشویقی نیز در نظر بگیرید. مثلاً جایزه ای که با قرعه کشی، صاحب آن مشخص می شود یا تخفیفات فصلی و … . استفاده از بنر، بیلبورد و استیکر نیز از دیگر روش های جذب مشتری در استارتاپ ها هستند


فضای کار اشتراکی ریسون|سالن کنفرانس ریسون بازاریابی ,استارتاپ ,استفاده ,مشتریان ,افزایش ,مشتری ,تعداد مشتریان ,استفاده کنید ,خواهد یافت ,افزایش خواهد ,بازاریابی ایمیلی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مشاوره تحصیلی باتری سرا-تخصصی ترین فروشگاه عمده و تك انواع باتری ساعت، سمعك، سكه ای، معمولی، الكالاین، شارژی،شارژر،موتور ساعت و tiesNetw shop دانلود سرا نمونه سوالات جدید آیین نامه راهنمایی و رانندگی 97 را ،رایگان دانلود کنید